کسی که تورو باخت . توی بخت آزمایی دنیا
چرا سرزنش کنی؟ این منم که همیشه خودمو سرزنش می کنم برای تباه کردن زندگیت و گاهی سرزنش
می کنم بخاطر اینکه می گم نکنه این صحبت ها زبونم لال لطمه جدیدی بزنه به زندگیت.
تو بگو بخشیدی سرباز خستت رو
سربازی که حتی اگه تولدش رو تبریک هم نگی بازم به امیدت زندست
خوب ترین حادثه می دانمت. می بخشمت چون تو کسی هستی که بهم یه دنیا عشق بخشیدی
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 3:01

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 3:01
چه تصمیم خوبی گرفتم
هرچند که هر وقت بهش سر میزنم کلی دلم می گیره
اما حس اینکه یادم میاره یه روزی آدم بودم
و یه حوایی مثل تو با من توی یه دنیای دیگه بوده بهم آرامش می ده
چه سیب خوبی بود
اون روزهای کوتاه اما زیبا ارزش این جهنم رو داشت
من خوبم
امیدوارم تو عالی باشی
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 3:01